Кошик
2 відгуків
+380 (68) 754-25-38

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. (крім замовного Нестандарту) Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики (збережена вакуумна упаковка, матрац не вскрывался). Термін обміну або повернення: 14 днів з дня покупки товару Транспортні витрати при поверненні товару належної якості оплачує Покупець Відправка товару проводиться транспортною компанією "Нова Пошта", адресу доставки: м. Вінниця Нова Пошта, №1, +380687542538, ФОП "Кущак Денис Григорович" Повернення коштів здійснюється протягом 7 днів з дня отримання товару Докладніше: https://mycase.in.ua/return_policy У разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару або продавця при первинному огляді, покупець має право на: - повернення сплаченої за товар грошової суми; - вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар; - всі витрати з транспортування товару за рахунок продавця.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner